Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на масло 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разход на масло 3.0 V6

    Знам че първото което трябва да направя е да пробвам с друго масло и това ще го направя през новата седмица,че съм взел 10W60 Castrol,но с това което съм в момента го пипа и то само извънградско,като искам да подчертая че не я вкарвам във високи обороти.За 3К съм долял 350-400 Eneos 5W40.Теч няма и колата не пуши.
    П.С как се сваля подлакътника от тунела на ръчната,че трябва покрай смяната на салона да го обновя и него?

  • #2
    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
    Знам че първото което трябва да направя е да пробвам с друго масло и това ще го направя през новата седмица,че съм взел 10W60 Castrol,но с това което съм в момента го пипа и то само извънградско,като искам да подчертая че не я вкарвам във високи обороти.За 3К съм долял 350-400 Eneos 5W40.Теч няма и колата не пуши.
    П.С как се сваля подлакътника от тунела на ръчната,че трябва покрай смяната на салона да го обновя и него?
    Правилно си се ориентирал към по-гъсто масло, разходът най-вероятно ще намалее, ако ти идват скъпо доливанките може и 15w50. Подлакътника го е обяснил колегата Linkestis (евала) покрай смяната на ръчната.
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...52&postcount=1
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      Знам че първото което трябва да направя е да пробвам с друго масло и това ще го направя през новата седмица,че съм взел 10W60 Castrol,но с това което съм в момента го пипа и то само извънградско,като искам да подчертая че не я вкарвам във високи обороти.За 3К съм долял 350-400 Eneos 5W40.Теч няма и колата не пуши.
      П.С как се сваля подлакътника от тунела на ръчната,че трябва покрай смяната на салона да го обновя и него?
      Или просто реве за сигменти,и гумички.Тая работа с маслото си е малко на тото.От 10 малса да смениш,пак ако не и хареса.Защо не и сложиш каквото дават италянците,а именно Селения.
      Подлакътника,аз го свалих,катомахнах двата въздуховода задните...и от вътрешната страна има болтове които държат целя подлакътник от основата му.Развих ги,и той си падна...и монтирах новия.

      Comment


      • #4
        Моята 2.5 харчи 50-100мл на 1000км в зависимост дали се кара във високите обороти.
        И със Selenia Racing и с Castrol 10w60 разхода е еднакъв.
        ...

        Comment


        • #5
          Да първо ще пробвам със смяна на маслото и ще видя,но щом колегата казва че и неговата е така значи ще я карам така и дано с по гъстото масло да намалее.За ремонт незнам,няма пушек нямя нищо нередно и има сила в изобилие.

          Comment


          • #6
            Течове има ли капе ли от някъде?
            Алфа 166 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Не няма течове,даже онзи ден сваляхме кората за да сменим долен десен носач и всичко се огледа и беше сухо.

              Comment


              • #8
                Няма страшно,караи и си свиркаи,аз мисля че на този мотор освен 10в60 друго масло не трябва да се слага.
                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                Comment


                • #9
                  Да ще налея 10W60 тези дни и се надявам да намалее,иначе ако доливането е в рамките на един литър мисля че ще е добре.
                  П.С дано повишения разход на масло да е от това че маслото в момента е 5W40.

                  Comment


                  • #10
                    При мен положението е следното: със Selenia 20K до 7500км нямам никакъв видим разход на масло. Между 7500 и 8500 (когато го сменям) отиват около 300 грама (явно маслото започва да си губи качествата тогава).
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Знам че първото което трябва да направя е да пробвам с друго масло и това ще го направя през новата седмица,че съм взел 10W60 Castrol,но с това което съм в момента го пипа и то само извънградско,като искам да подчертая че не я вкарвам във високи обороти.За 3К съм долял 350-400 Eneos 5W40.Теч няма и колата не пуши.
                      П.С как се сваля подлакътника от тунела на ръчната,че трябва покрай смяната на салона да го обновя и него?
                      Това излиза ако литър и малко за 10 000км което е супер и то с масло 5w40 за тоя мотор, с 10w60 ще намалее значително и ще е в нормални граници
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Да и аз мисля че ще намалее с 10W60,но ще видим.
                        Има ли нещо по специално при масления филтър,че намерих някъв WIX или нещо подобно беше,питам че при дизела знам че трябва да е с три клапана и незнам тук как стоят нещата.

                        Comment


                        • #13
                          WIX май беше някаква китайска марка, която ги произвеждат за една голяма верига магазини. Не че и другите не са китайци, ама недей точно този да вземаш.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Аз да се намеся, въпреки, че съм с друга Алфа с друг мотор. Обаче имам опит с разхода на масло, та-не се шашкай от тоя разход. Лично мнение, качеството и видът на маслото са от огромно значение. Първо, ти си сложил масло, което вероятно идва малко по-тънко, отколкото трябва. Второ, всяка кола гори масло, още повече Алфата си иска сериозно масло, така мисля. Ако е до гумички и сегменти, а не от масло, мойта верижна баба що с едно масло гори много (препоръчваното от производителя), а с друго (швабското) гори два-три пъти по-малко масло. Друго-ако не е от качеството на маслото, що след определен пробег почва да чезне по-бързо. От майстор съм чул-ако ти гори до два литра на 10000, нищо недей да пипаш. Направи си един експеримент-като ти е загряла колата, загаси я и отвори гърловината на двигателя дето се налива маслото. Да видиш за какви маслени изпарения иде реч. Е, тия пари всичките ли се кондензират обратно в картера? Не мисля

                            Comment


                            • #15
                              Пише че е произведен в Полша,но щом е така ще търся друг.

                              Comment

                              Working...
                              X